niedziela, 26 lipca 2015

Rozdział 2



Katherina
 Gdy dojechaliśmy do Mystic Falls poszliśmy w umówiione przeze mnie miejsce, zahipnotyzowaliśmy właściciela i natychmiast się wprowadziliśmy do kiedyś pensjonatu a teraz naszego domu. Elena była zła a Damon chyba znał to miejce.Szybko się rozpakowałam i poszłam zapisać nas do szkoły.

Elena
Od razu po przyjeździe Kath zabrała nas w miejsce w którym umówiła się z właścicielem ....ona wszystko zaplanowała gdzie?o której? I z kim? W sumie mieliśmy już gdzie mieszkać ale zrobiła to bez mojej zgody...a ja na tym punkcie jestem przeczulona no coż.

Damon
Od razu gdy zobaczyłęm miejsce w którym będziemy mieszkać przypomniała mi się cała przeszłość...dzieciństwo, zamiana w wampira, wyłączenie człowieczeństwa
-Elena poznajesz to miejsce?
-A powinnam?
-To mój dom, znaczy kiedyś był moim domem
-Wiedziałam że skąś kojarze to miejsce...Kath to zrobiła napewno z czystą premedytacją. Ona to wszystko nawet nieźle wykombinowała..
-Chodź poszukamy mojego starego pokoju- pobiegliśmy na góre i znależliśmy- od dziś to jest NASZ pokój, zaczeliśmy się całować.

1 komentarz:

  1. Cześć! Na poczcie czeka na ciebie link do twojego zwiastunu zamówionego na Zwiastunowej Wyspie :)

    OdpowiedzUsuń